translate

diumenge, 17 de febrer del 2013

100. Mousse de maduixes

Fa dies que arribo tard a casa després de la feina i parlant amb la meva dona surt tot sovint lo oblidat que tinc el blog...
Sònia que no tinc temps!!-contesto jo.

Doncs mira per on l'altre dia entro per la porta i em sorprenen amb aquest postre tan deliciós!!
La meva dona i les meves filles vàren preparar aquest vassets de mousse per a que també me'ls pugui emportar a la feina.
I si t'agrada el penges al bloc, no?

Bona pensada!! 

Gràcies cuineres.

Ingredients:

250 g de maduixes.
300 g de nata líquida per muntar.
150 g de sucre.
3 ous frescos.
5 fulls de gelatina.

Procediment:


  1. Posem en remull les fulles de gelatina en aigua freda.
  2. Posem els ous i el sucre en un cassó al foc, emulsionant sense que arrenqui el bull.
  3. Traspassem la mescla a un bol.
  4. Escorrem bé les fulles de gelatina i les afegim al bol on tenim el sucre i els ous emulsionats. Guardem a la nevera.
  5. Muntem la nata en un recipient net i molt fred.
  6. Netegem amb aigua les maduixes, treiem les fulles verdes i les triturem.
  7. Barregem les tres preparacions: maduixes triturade, nata muntada i la emulsió d'ous, sucre i gelatina.
  8. Omplim els vassets i els deixem a la nevera un mínim de dues hores.




12 comentaris:

  1. tens unes dones que són uns sols!!! i tan que han d'estar bons aquests vasets!! jo avui també he fet un postre amb maduixes, però hi he afegit mascarpone....la meva devoció! petons

    ResponElimina
  2. Carai, tu, la sònia!! Com et cuida! Bé, i les teves filles, que no me les vull deixar!! Això és perquè potser troben a faltar les teves bones receptes? Qui sap, potser t'atraparan! Sense dubte, aquesta mousse els ha sortit de perles! Petons

    ResponElimina
  3. La Sònia te la ma trencada amb el dolç...

    Demà no tinc vassets per durme a la feina!
    Han volat!

    Bye Marina.

    ResponElimina
  4. Enhorabona per la recepta número 100!!!

    ResponElimina
  5. Ummm mus de maduixes, espectacular
    Enhorabona per les 100 receptes
    Una abraçada

    ResponElimina
  6. Jordi, ets un home amb molta sort: les teves dones t'estimen i t'ho demostren amb aquesta mousse que ara mateix li pegava una cullerada...
    Nani

    ResponElimina
    Respostes
    1. Es cert, la Sònia sempre diu la sort que tinc...jeje
      La pastisseria/postres, es la seva especialitat.
      Una abraçada.

      Elimina